å vem fan har du legat med för att få den informationen

Update -  Okej jag hann inte med mycket ,jag var ute med tjockis bara sen orkade jag inget mer .Så jag är sämst i världen och tänker gå i säng nu .Plus att mitt knä har nog fuckat ihop sig totalt den här gången ,det är helt blått och fult utan att jag ens har slagit i det eller nått ,eller jo nyss när jag skulle försöka vara cool och springa upp för min trappa, men det är helt cp hur det kan vara så blått .Om det hoppar ur en gång till tror jag att jag kommer avlida ,inte av smärta utan bara för att .Men jag tycker att dom där 90 dagarna borde ha gått nu så jag slipper skiten förhoppningsvis .Räknade nyss dagarna och det har bara gått 14 dagar ,bajs också.Jag känner mig hemsk ikväll och vill bara äta massa glass och godis men jag ska inte ,för jag ska bli smal och snygg till i sommar ! Kvällens bra var nog bara att jag ringde älsk som frågade varför jag ringde ,som om att jag inte får ringa utan anledning ,aja pratade en stund och försökte fixa biljetter till bio men ingen av oss är smart så det ska vi lösa nån annan dag .natti natt


Somnade jätte skönt igår så piggelin på morgonen . Duschade och laddade upp för att plocka kottar med larsson larsson ! världens skönaste unge och eftersom han är malins kusin :) väl inne åt jag och ante lasange i massor . Mamma hämtade mig 4 och då åkte vi till maja och grattade lite sen hem och åt mati . Nu sitter jag här och gör en liten to-do-list  och den bli mycket lång .
   -Träna
   -Gå ut och gå med tjockis
   -Skriva ut saker och fixa ordning
   -BUSa massor
   -Beställa klänningar
   -Bädda i sängen (fortfarande inte gjort sen helgen)
   -Leta reda på alla smycken och lägga på samma plats 

Imorn efter dagis kommer nea hit och myser med mig :) jag saknar dig 
   
              image9
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0