baby you're the best part of my day

jag har världens bästa pojkvän ,jo jag har faktist det . okej vi är nästan aldrig sams om något och har alltid olika syn på saker och ting men det gör ibland ingenting för bara jag ser dig och du kysser mig så försvinner allt och jag faller mer .Du är det bästa i mitt liv och så kommer det vara.  jag älskar dig mer och mer <3

Helgen var tipptopp !  jag började fira helg lite tidigt kanske .
Torsdag -  Neis kom efter dagiset och myste med mig .Vi bastade och höll full fart genom hela kvällen .
Fredag - Vi kom till skolan i tid faktist och där var vi nog inte så normala heller . Efter åkte jag till stan och träffade malin ,vi gick på stan och hittade ingenting vi ville ha men massa som vi inte ville träffa på .Efter många trappra ,men mycket osmidiga, försök så åkte hon till skolan och jag gick upp i lägenheten och sov middag . Efteråt så åt vi mat och sen knallade ner och köpte biljetter och massa godis för vi skulle se we own the night . en mycket mycket bra film ! Hem och massa myspys :)
Lördag - Johanna fyllde 19 så folk kom och onyttigheter åts (a) myste ner tidigt med älsk och chips :)
Söndag - massa-mys-film-nakensöndag . <3

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0