det kommer aldrig bli verklighet


05.50 vaknade man av att klockan ringde och det var bara att palla sig upp .Drog på mig 3 byxor och tröjor i flera lager ,går ut i köket och vaknar till när mamma skrattar högt åt mig ,frågar om jag är sjuk och ger mig en snäll kram .Jag förklarar att jag inte orkar vara fettis längre och drog på mig mössan och hundra reflexer ,klädde på den andra tjockisen också sen drog vi ut .Sjukt tråkigt men nödvändigt tyvärr. Hem och duscha innan skolan där vi på idrotten spöade alla på allt ! Allt annat var slapp och nea,filip och jag satt i maten längre i dag och kollade lite extra på folk .Kom in på lektionen ,fick lite skäll på att vi aldrig lämnar in saker och blablabla ,vi tröttnade på allt snack så vi skuttade ner på golvet ,knäckte ryggarna och myste :)
 
Haha pappa kom nyss upp och frågade vad jag gjorde och jag sa skriver blogg och att försöka förklara vad det är för pappa är inte lätt -Ah men där jag skriver om vad jag gör på dagarna . - Aha men lilla gumman tror du folk faktist bryr sig om vad du gör om dagarna?  Om det är sant nu så tänker jag lägga ner skiten på direkten. A men han ville iallafall vara med i bloggen och ville gärna att jag skulle berätta om hans musjakter så visst ,pappa jagar möss under diskbänken. Riktigt äckliga möss också och idag hade en mus tappad tänderna i osten och det var kul .Sen körde han det gamla dåliga men alltid lika roliga skämtet om att moroten knaprar inte för den är rutten .Och med min träningsvärk i magen och skratta samtidigt gjorde så att jag nästan låg på golvet i tårar av skratt . Min pappa har sina stunder ibland ,men bara ibland .

Ne nu ska jag skriva lite läxor och sen 20.00 ska jag hoppa i sängen och kolla på ugly betty och sen sova hoppas jag . och jasg kommer ha tråkigt med läxorna så joina mig på msn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0