I just really want you forever

jag behöver älskling idag ,jag behöver kramar och pussar .

    Igår somnade jag runt 5 och vaknade vid 8 ,klädde av mig och somnade om . Var på sjukan på morgonen för att kolla pricken ,och självklart med min jävla tur måste jag ju ta sprutan . jippi typ. Sen cyklade jag med nea och hade skoj ! I skolan kollade vi klart på american history x och sen åkte vi hem vid 12 . Tog en frukt och somnade snabbt och vaknade bara för ett litet tag sen. Jag funderar på att byta om och krypa ner i sängen på riktigt .A jag vet inte hur jag ska orka ta hand om barn i 3 veckor från och med måndag . Jag har visst läxor tills imorn med men jag orkar inte ens kolla mot läxhögen som bara växer .
Ne nu tar jag min myskatt kryper till sängs . Imorn får jag vara med älsk ,längta!

                                     image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0