jag vet att du vill ha mig

Ahapp då sitter man här igen ,stressad som fan men skitsamma. Idag har jag nog sveriges längsta to-do-list som jag säkert inte kommer hinna halva men måste hela .Aja smällar man får ta .
 -Fixa naglarna och noppa ögonbrynen,det ser ut som hejkomochhjälpmig
 -Bada men bubblor
 -BUSa hela kroppen och smörja in med babyolja ,jag håller på att torka ut snart .
 -Packa väskan
 -Leta upp mina pengar som ligger lite utspritt
 -Kolla på du är vad du äter och träna

det är bara en lite liten del av lista också .Nej nu måste jag skynda mig ut med iz i våran 2 meter hög snö sen försöka gräva fram cykeln så jag kommer till dagis .Och självklart i min stessade dag så ska jag stäga där borta också ! tack hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0