när du tittar ner i avgrunden, tittar avgrunden tillbaka på dig.

06.45 -Alarmet ringer ,reser mig upp känner hur ryggen och magen bara helt enkelt inte vill . Slår mig ner igen och funderar lite och kommer på att jag kan strunta i att fixa håret och sminka mig idag och så ligger jag kvar tills halv .Sjukt skönt ! Väl klockan halv 8 tvingade jag mig upp och åt lite flingor .Sen dagiset och allt självklart samma dag ska vara klängiga och kramiga .Jag tror teo bosatte sig på min arm idag .Väl hemma kastade jag mig i sängen ,lite oväntat va? Efter några minuter kommer sillen och gnäller men inte för mat som vanlig ,utan medlidande .Den dumma gula katten hade spöat honom igen ,och snäll som jag är fick han krypa ner under täcket och mysa :) Men nu tänker jag faktist vara duttig och träna lite ( åt ju glass idag igen )
och sen kolla på Gossip Girl ! har ju längtat i evigheter :)

But how do you expect me
To live alone with just me
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe


image12



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0