the whole club was lookin at her


första skoldagen då. Började ju perfekt när man möttes av sötfejs vid bussen :) sen inne vid mentorsmötet kom schemat och då blev ju hela dagen och hela livet förstört .Vi går då till 4 nästan varje dag med ca 3h hål  ,nödvändigt liksom! Idag har jag och neis som vanligt varit på tipptopp humör och om det uppskattas av alla spelar ju ingen roll så fan kul har vi . Man fick ju träffa julian också och det va nice. 14.45 började våran nästa lektion och då var det bästaleo på schemat ! ah man fick ju några skrattanfall om jag säger så. Tror seriöst jag och nea har haft det roligaste jullovet ever ! Vi fick plus i kanten av snyggingen också bara för att vi sa att vi hade drömt om honom :) Efter skolan drog nea till ultuna/ullåker och jag,josssan och moa drog oss ut i all slask och trivdes riktigt rejält . Hemma hade jag nog för första gången fått post ! Fast det var bara från sjukhuset att dom mottagit min remis ,joman tackar nån månad efter .Så inom 90 dagar ska jag få komma dit och man kan ju alltid hoppas på operation ! Få se är det nått bra på tv ikväll då? ah jo det är ju Victoria's Secret Fashion Show -07 ,det får man ju inte missa ! bara att ladda upp en stor skål med glass och glo på snyggingarna :) jag tror jag ska rulla boll lite nu och sen BUSa lite . Imorgon åker jag till älsk och har myspys i mängder :) gud vad jag kommer krama sönder dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0