you'll never walk alone.

Slappis dag ,bara gullat med nea :) Mamma hämtade oss runt 2 och släppte av neis vid bussen .
Väl hemma hoppade jag i säng och lyssnde på Dj blå :D !
Syster kom förbi för ett tag sen och fikade lite .
Nu är älski påväg hit och jag ska nog göra mig klar ,ikväll vill jag basta och snygga till lite grann ,varit så jävla lat hela veckan så har inte direkt gjort nått åt nånting .Håret behöver desperat en inpackning och slingor ,naglarna behöver stylas om och kroppen behöver BUS :)
ikväll vill jag ligga i sängen och mysa och bara skita i allt .
Blir nog ingen blogg över helgen men på söndagkväll i'm back !

      
              image6
                                         jag tror adam i snook är snyggast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0