crack ass


Pinade mig totalt hela vägen imorse ,usch jag ville bara ligga i sängen och sova . Skoldagen började iaf med att jag och nea ägde skiten ur alla på idrotten ,okej vi var inte många men iaf . Sen har vi bara sjukat oss resten av dagen och eftersom vi slutade 4 så blev allt extremt roligt när klockan 2 närmande sig men kul hade vi. Jag vill att det ska bli torsdag nu för då kommer malin hem så jag får sällskap på promenad och sen så ska vi sola på fredag :) skönt att bli lite snygg till helgen ,inte för att nått annorlunda händer men iaf. nej nu vill jag att the hills ska tanka kvar så jag kan mysa ner i sängen .Ikväll blir det lite styrka och gossip girl !
puss hej crack ass

                                     image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0