I make no apologies for how I chose to repair what you broke

shoppade nya kläder med malin i fredas :) lördagmorgon drog jag och dutten till fyrishov för att checka in företagsmässan .Skyndade oss tillbaka för att hinna till dopet eftersom en viss smart person tog fel tid med två timmar ,jag nämner inga namn .  Dopet var fin eller ja dopet var som dop . Malte var sötast och snällast :) på kvällen var vi hos pelle och åt mat och var sociala . Natten var ju som den var eller hur älsk :p ? nakensöndag och kollade på nån freakad film typ guds stad. och när jag kom hem sitter hela packet och kollar på nån meningslös hemmagjord traktorfilm , men som tur var så är internet lagat !! jag kan nog inte riktigt beskriva glädjen . och jag har fått tid på sjukhuset ,jo ni läste rätt , nästa vecka och inte i maj som skulle kunna tippa på . Fast det är bara kontroll så operationen blir säkert i september 2010 eller nått sånt .nej jag ska kolla på dirt ikväll så att jag är riktigt trött och sjuk i huvet imorn ,allt för dig nea !
 
                                       image23
                                                        vi föralltid va ?


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0