kärleken är större än lagen

vips så har en till dag gått . väldigt fort men vem klagar ?skolan var tråkigt det enda enorma och egentligen det enda vi gjorde var att jag och nea fixade till vår närvaro .Väl hemma somnade jag i soffan med datan på magen ,vaknade och fixade middag ,tränande mitt otroligt roliga program tills allt fett skakat av ,tog ett långt långt bad och sen hamnade jag här . Så var en hel dag förbi igen .Jag har fortfarande inte packat min väska till malin och inatt drömde jag faktist att jag glömde packa och sköt upp det hela tiden så det slutade att jag inte kunde åka ,aja jag får se till att packa imorn för nea och jag har ju tagit ledigt halva dagen och den andra halvan ska nog vi sitta och lyssna på ungdomsmottagningen . Men sen ska vi iallafalll tillbaka till skolan igen till klockan 5 för vi måste fixa allt till nattbandyn . Vi ska stå i kiosken hela natten och göra toast och sälja godis ,ingen av oss kan räkna men vi ska allt lösa det .Har vi otur så blir vi inte klara med allt förens runt 5 på morgonen och 11 drar jag och malin till stan. Men det är kul sånt gillar vi !
 nu är det en kvart till grey´s så värma vetekudden och krypa ner låter inte så tokigt .

                 image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0