you're the one that makes my world go around

helgen är slut ,över,finito . Imorgon är en början på en hel vanlig vecka ,eller inte !Den är en ny början på något bättre ,jag har sagt det alldeles för ofta men nu måste det ske . På tisdag ska jag till sjukgymnasten och vi kan ju hoppas att det går bättre än sjukhuset .Ah det gick ju inge bra där ,det blir ingen operation än utan vi ska testa med sjukgymnastik i 1 1½ år först sen ska vi se om det har ändrats nått .Vilket det inte kommer göra för det gjorde det inte sist .Det finnns inget annat fel än att ledbanden är sönderslitna och då tycker dom att det är en bra idé att träna upp musklerna runt om .Om det inte funkar så blir det operation ,så ungefär typ år 2057 .Men vi får väl ge det en chans ,jag ska fråga om jag får gå och simma och på gym ist för tråkiga hemmaövningar . På onsdag ska jag bara ta det lugnt ,packa och göra mig lite snyggare för på torsdagen kommer min bästa och vi ska på nattbandy sen hem och sova för att på fredagen åka till henne och ha en super helg ! jag längtar sönder efter henne men snart smäller det :) helgen då ,ah jag var med älsk och myspys .I går skulle vi vara duktiga och gå ut men jag tappade skohornet på tån så det gör as ont ,vårt första och enda försök . Så nu är min tå helt blå/svart och jag småhaltar ,men det blir kul att träna i veckan (y)
ikväll så blir det antingen dirt eller hide and seek ,svårt val men hide and seek kan man ju alltid ladda hem .

                          image30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0