allting kommer lösa sig och bli bättre igen

ett tag sen nu men men

självklart är klockan 22 nu och jag är inte i närheten av klar .Men imorn tar jag en ledig dag för att ta igen lite
denna vecka har jag engelska A ,engelska B ,karaktärs prov ,svenska novell att lämna in innan söndag och i helgen vill jag inte göra någonting och på torsdag åker jag till uppsala och är hundvakt åt sötvalp :)
Jag hittade nog världens bästa sida förra veckan så jag ligger i sängen och kollar på massa serier och filmer! hur skönt som helst men egentligen ingenting jag har tid med .
Jag vill kolla på sista avsnittet på andra avenyn också men det får nog vänta tills imorn .
ett till plus är att jag är klar med matten ,finito ! och på torsdag blir datan och bilden också klarar :) På fredag har jag bara 1 prov att göra och sen åker jag till min man ,jag saknar honom väldigt mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0