för varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till

 och jag vet inte varför (8)

helt okej dag med bästa .Vi har legat ut i solen och sjungt massa gamla godingar :)
jag saknar henne för mycket !
Igår mötte jag henne vid bussen sen gick vi och kollade lite på fotboll innan vi åkte och handla .Hemma gjorde vi klyftpotatis och schnitzel ,mumma ! Vi låg och väntade in sanningens ögonblick , sen ringde vi fredrik så han fick komma och hjälpa oss med diskmaskinen .Den ville inte släppa ut vattnet och dumma sig .Gjorde lite kvällsfika med punschrullar och vi kollade på firewall .Sen gick vi och la oss i sängen och kollade på shaun of the dead .

nu vill mamma gå ut med mig så .sen måste jag träna och plugga matte.

  http://fiaalotta.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0