sanningen är den att jag saknar dig idag

usch vilken dag ,riktigt skitväder ! Åkte med 1 tåget in till stan där jag sprang in på gina och köpte ett linne innan jag skyndade mig till sjukhuset ,självklart ska det börja regna ännu mer just när jag ska gå dit. Mamma väntade rdan på mig där och bjöd på ett päron. Var typ inne hos doktorn i 5 minuter så verkligen nödvändigt att åka dit han kunde lika gärna sagt det över telefon. För att komma på bättre tankar åkte vi och kollade in nya huset och jag fick pussas lite med min man.
 Ne ska göra lite engelska innan bästa och jag ska cykla milen . Sen ikväll är det grey´s :D

                                image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0