anytime

jag har redan tröttnat på engelskan :P och typ det värsta som skulle kunna hända hände just idag iskolan . Kanske överdrivet med det förstör en hel del iallafall ,jag ska ju välja engelska B nu till våren men då krockar det med Skapande Verksamhet som var mitt andra val så nu måste jag välja
1- Matte B ,jag som inte gjort ett mattetal på ca 1 år snart och det innehåller mest mina älskade/hatade x & y
2-Historia A ,haha jag som är så intresserad på allt som hänt förr ,knappast
3-Natur frilufsliv ,jo knalla runt i skogen med gummistövlar och grilla korv ,trevligt !


Så det där roliga valet ska jag göra innom denna vecka mest troligt och jag är inte speciellt sugen .Och om jag hoppar över engelska B och väljer att vänta 1 år innan jag läser engelska C så kommer jag förmodligen glömt allt som har med engelska och göra .

Men en kul sak ,det är träning om 55 minuter :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0