break my heart, I expect you to

igår blev jag riktigt less och besviken .Jag kommer få tillbringa min helg i stort sätt ensam .Bara hoppas han slipper stå på söndagen bara annars är det inte ens värt att åka in.

Nej usch nu till roligare saker ,utvecklingssamtalet gick så bra att vi köpte en jacka till mig :) En helt vanlig svart vinterjacka men dame så skön !Kollade efter nya skor också men det fanns inga uggs så det får jag fortsätta att leta efter i stan .
Men jag vet inte om jag ska gå på stan imorn eller om jag ska ta det på lördagen .Men jag tror att det blir imorn bara för då har jag lördagen helt för mig själv att ta ett bad ,läsa bok så att jag blir snygg till kvällen :) måste låna en bra bok bara .
Hoppas att jag hittar något också men jag ska skriva en lista ikväll ;p
Nej nu måste jag skriva klart en uppsats som ska redovisas på måndag och sen har jag ett till som ska redovisas på tisdag och sen ett prov på fredagen .Härligt !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0