friends

Ibland känns det som om jag är helt ensam .Jag har tappat alla mina gamla kompisar förutom Johanna .Det är hemskt att tänka tillbaka så och minnas hur kul allting var då .Nu menar jag inte att jag inte är glad över dom nya jag träffat ,självklart är jag det men det är endå inte samma sak som dom gamla .Dom jag saknar mest är Malin och Martina .Malin var den som jag gick till i stort sätt varje kväll och bara pratade .Visst vi har fortfarande kontakt men inte alls som förr ,och det går ju inte att få så heller med tanke på att hon inte bor kvar här hemma .Sen är det ju också upp till mig att ta mig tiden att åka hem till henne också men just nu känns det inte som om tiden riktigt finns där .
Jag saknar allt roligt jag och Martina gjorde tillsammans ,vi hade inte samma kontakt som jag och Malin men det är endå någonting där som jag saknar. Jag har hennes skolkort kvar i plånboken fortfarande ,jag uppdaterar det bara .

Nej nu ska jag sluta tråka ,kom på att jag har en sak som måste vara inne imorn .

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig med, men det känns som om du aldrig har tid att umgås utan jämt är med filip så jag har lixom slutat höra av mig :/

2008-11-19 @ 13:34:39
URL: http://staind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0