I found a way to let you in

aj mina ben! Jag har en jävla träningsvärk framsidan av vaderna ,haha hur kul är inte det?
Men fan så ont det gör :P
Ja imorse var vi uppe 6.10 igen ännu mer pigga och laddade för powerwalk ,öppnade dörren och den for igen lika fort ,kul med storm tänkte jag och nästan drog ut Izor också ,men vi knallade på vi och sen njöt jag att ett varmt bad där Iz inte var lika sugen att delta . I skolan och på engelskan var nog alla lika trötta och efteråt spårade allt ur ,johanna bar runt på Leo och jag snodde hans vagn och sen Sanna och Angelica tippade .Så allt Leos papper och ordlistor hamnade på golvet ,haha men lika glad var han för det :) Sen hade vi snabb genomgång av provet som vi har på torsdag och sen hem.
Och nu snöar det ute också ,men det är så varmt att allt kommer försvinna lika snabbt igen. Så ikväll ska jag bara ligga i soffan/sängen och kolla på tv :)

  

Kommentarer
Postat av: Mondie

Sv; Haha, gör duu.. ;) Tihi, tack då sötis :*

2008-11-18 @ 16:33:57
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Jopplan

fitt fia , vi skulle ju leka idag :( :P

2008-11-18 @ 18:10:07
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0