I have flaws and sometimes I even sin

är det bara jag som tycker det är svårt att börja inläggen? Allt börjar typ med Idag så ...
men men
Bussen gick nästan perfekt imorse bara typ 10 minuter sent ,och i skolan väntade sista delen i nationella eng .Första delen gick nog åt helvete men andra bättre så .Sen hade vi en lektion i engelska också som om inte nationella vara tillräckligt.
När jag kom hem så var det strömavbrott och inget vatten så jag fick knalla vidare till farmor på fika ,då kom strömme fram och tillbaka men jag fick mina bullar :)
Sen när jag började kolla på one tree hill så blev det strömavbrott igen men nu bara i 2 minuter :P
Så nu ligger jag här i soffan och har precis skickat in den näst sista handouten för boken så snart är den slut ! Om 3 minuter börjar unga mödrar också och senare är det ulgy betty och sen desperata :)
Härlig kväll !


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0