I'll be waiting, all there's left to do is run

Imorse vaknade vi samtidigt igen och åt frukost tillsammans ,låter säkert skittöntigt men det är inte ofta vi gör det :P
Sen har vi bara legat i sängen och vid två kom filips syskon och så åt vi gröt och julskinka .
Efteråt kollade vid på vantage point och myste så jag passade på att stanna  1½ timme extra ,vilket innebär att jag missade träningen men imornbitti tar jag igen det igen :P

Igår så gick vi till Krille runt 5 tiden och åt middag ,sen runt halv 11 gick jag och Filip vidare och grattade Jenny som fyllde år .Efter nån timme gick vi hem igen ,rejält med promenad i klackskor och regn.

Dags för sängen nu ,ska ju upp tidigt imornbitti :)
                        
    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0