seems like everybody is breaking up

även dom man trodde aldrig var möjligt :/

Så härligt med stryketräning! Nu sitter jag här och varvar ner med en stor kopp te :) Ännu härligare att tänka på är att om en timme sover jag :P Jag var ju ut imorse och imorbitti med och då har jag ingen sovmorgon jag missar :P
Att gå ut såhär tidigt på morgonen är ingenting jag har planer på att fortsätta med efter att jag antingen nått mitt mål tidigare än väntat eller tills den 15 dec. Att trampa runt i snön klockan 6 på morgonen när inte en plogbilen startar är inte det minsta lockande .Och jag börjar ångra att jag lovade mamma springa vårruset ,hur i helvete ska jag kunna springa ?! Nej så fort snön smälter ska jag börja springa ,allt för att klå mamma i tävlingen !Nu är det bara att hoppas på att mitt knä bli godkänt av Tove också ,jag vill inte direkt skada mig själv igen .

Nu längtar jag till sängen och min söta Izor som ligger och väntar :)

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0