This used to be a funhouse

Haha Tove märkte idag min kassa hållning ;P så den ska vi jobba hårt med från och med nu säger hon och det lär ju bli bra med tanke på att jag sitter och står som en säck potatis eller liknande .

Pappa hämtade mig när jag var klar ,faktist så gjorde jag att han missade ett möte han hade borta på svarta skiftnyckeln ;) men men det löste sig och hemma stekte mamma pannkakor ,jummi !Tillsammans med pannkakorna kollade på på dagens one tree hill på stc :)Om 45 minuter är det träning igen och jag håller på att kissa på mig ,alla koppar te gör sig påminda .Sen har jag rätt mycket kvar på handouten också att göra men jag ska inte sova förens det är klart !Skickar jag in det ikväll får jag nog en guldstjärna imorn :) Sen är det bara två av dom hemska papperna kvar och sen är mitt MVG inskrivet ! ( om jag inte kuggar helt på nationella men det kommer jag icke )

Nej kissa var det ja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0