You said we wouldn’t be apart

idag övningskörde jag ,japp och jag klarade mig hem också :P  sen hemma gjorde jag lite läxa och sen kollade jag på one tree hill :) Nu sitter jag och fixar min ipod ,den vill fortfarande inte fungera men nu lyckades jag faktist lägga in alla låtar som finns på datorn och det betyder att jag nu en för en sitter och plockar bort alla dåliga ! Lite små drygt kan man säga . Men jag sjunger och donar samtidigt så det får duga :) Jag kanske ska testa att markera flera ?

Och när nea kommer hem så ska jag tigga massa ny bra musik !Börjar tröttna lite på mina gamla vanliga eftersom jag inte kunnat byta på några månader :P
Så vad ska jag hitta på ikväll då? jag har ju mycket mer läxor men dom får nog vila tills imorn ,jag ska nog koka te nu ,smörja in mig och sen lägga mig i sängen och kolla på gossip girl :) det låter helt perfekt !



Helgen var iallafall den bästa och mysigaste !Malte är så otroligt obeskrivligt härlig :) Och då ska vi inte ens tala om min söta pojkvän ,som fick mig att gråta varje natt när vi låg och pratade ! Att höra han äntligen säga det är så jävla underbart ! Att få höra honom prata om såna saker trodde jag aldrig ,att han ens tänker på sådant .Känslan är obeskrivlig iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0