You said we wouldn’t be apart

Det blev en hemma dag ,rätt skönt att hinna göra lite av läxorna .Det tog ungefär en kvar igår att skriva klart allt och skriva ut det ,haha rätt komiskt med tanke på att jag bara sköt upp det :P

Izor och jag har haft en riktigt mysdag iaf ,varit ute ,badat och nu ligger han och flåsar mig i örat :) Ska bara komma ihåg att borsta honom också .Sen ska jag åka till Tove och kolla läget och sen är jag nog hemma rätt snabbt för pappa ska hämta mig ,missar ju oth men det ska jag nog allt hinna se innan jag somnar inatt :)

Nej nu ska jag göra min tredje kopp grönt te och göra en handout från boken ,sen är det bara 2 kvar !  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0