you'll be the prince and I'll be the princess


åh det är så härligt med ny musik !Har äntligen orkat ladda hem limewire igen så jag också kan ladda hem ny musik så slipper andra skicka till mig :P
Nu är det svåra att få allt till ipoden också men det ska jag nog lösa senare ikväll ,för just nu skriver jag till provet imorn jag behöver inte plugga direkt med tanke på att jag har 2½ timmes hål imorn precis innan .

Jag hade faktist planer på att kolla på andra avenyn men då kom jag på provet imorn och det kan vara rätt smart att skriva ner svaren så jag slipper sitta med massa papper imorgon .
Jag har sovmorgon också och jag tänker sova ut till halv 9 :) Hoppas bara att jag kan sova så länge också ,gör det knappt på helgerna men vaknar jag tidigare så får jag väl ta en powerwalk iallafall då :P

måste fortsätta med att skriva svaren nu annars blir dom aldrig klara :P

 

lillsnutten då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0