come closer

en riktigt skön morgon ! Fast jag sov inte längre än till 9 men det de behövdes inte heller ,har legat framför tvn och kollat på mtv för alla andra kanaler består av antingen tvshop eller ring in skit program . Men jag ska snart klä på mig och äta något till lunch .Efter mässan så åker jag hem till nea och äter kebab och sover :)

Och imorn antar jag att filip kommer hit ,jag tänker iallafall inte åka till Uppsala ,jag har ju knappt träffat min mamma .Jag såg henne förra torsdagen när hon skjusade mig till träningen och så igår  ,nu har hon åkt igen och kommer hem imorn kväll .Ska ju gratta min morbror på lördag också :)

Nu har womanizer gått ungefär 6 gånger denna morgon ,jävla snygg kvinnan är då ! usch om man ändå var så snygg :(

Kommentarer
Postat av: anneli

womanizer är riktigt bra :)

2008-10-23 @ 17:32:52
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0