gästblogg -nea

eftersom jag inte har en egen blogg lånar jag fias medans jag är här!
idag ska jag och sofia ha tjejkväll och vi har redan lagat jätte god mat ,tycker jag iaf!
vi har också färgat mitt hår lite mörkare och de blev vackert må jag säga ,och eftersom jag har pengar så är sofia min personliga stylist :*  de är jag mycket nöjd med!
jag hoppas vi ska skippa träningen för jag har ont i huvudet och jag orkar inte :D jag är mätt och måste smälta maten ett bra tag innan jag gör något iaf. Izor är mysig och blir alltid lika glad när jag kommer! dessutom myser han med mig nu :)
sofia är söt också om jag inte har sagt de ,och hon kommer och sove med mig om bara några dagar och vi har kommit på världens roligaste grej till min bror när han fyller 15 ,de är alltså 3 år kvar men de är bra att planera i för tid och han kommer nog bli väldigt glad ;D
och hon kommer och sover hos mig när jag är i gävle också ,jag är så glad att jag har henne! :*
nu ska hon få överta igen men de va trevligt att få uttra mina känslor för er! hahah
puss på er och jag älskar sofia! :D
 

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0