It's not even light out

ja kvällen blev bättre lite senare igår . Åh gud vad jag grinade på grey's igår ,precis på slutet mellan Derek och Merediith åh ! ja härligt var det :)  Idag har vi prov också ,det sista slutprovet i kursen .Jag ska tokplugga på matten så jag kan precis allt !

Idag har jag knät i bandage också ,antagligen är inflamationen värre nu eller så har något annat hänt ,jag var ju förra veckan till Tove igen och då var det inte lika bra som förr ,hon trodde det kunde bero på en liten inflamation i ledbanden under knät och att knäskålen legat och retat runt när jag sover . Men som sagt idag gör det ondare ,faktist riktigt ont gör det. Förr var det bara när jag gick i trappor upp och ner men nu är det mer hela tiden .
Men den 5 nov har jag tid på sjukhuset och har det inte gått över till det får jag ringa Tove och fråga hur vi ska göra .

Justja jag har lite nytt på träningssidan så jag skriver ett enskilt inlägg om det senare när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0