I've never seen you like this

jag är förbannad ,riktigt jävla förbannad !

Mitt itunes kan gå och då ,vilket som det verkar ha gjort också . Kul liksom får jag eller rättare sagt fredrik inte ordning på det så kommer jag aldrig kunna använda min nya ipod . nej precis kul !

Blek är jag också ,ännu värre kanske .Fan och nu är det bara 5 minuter kvar tills grey's ,lär ju inte hinna BUSa innan .Skulle solat men farmor gick före . Nej och grejerna till provet glömde jag i skolan också ,det är verkligen en rolig dag .

update .
Hann inte lägga upp inlägget innan det började :P men nu kan jag ha fixat ipoden och bästa nea skickade ny musik . Efter grey's ska jag BUSa också  .Skönt med sovmorgon imorn kan jag lova !

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0