love you sou marts you are my super hero

citat linneá matilda hultgren ;)

Fan vad vi har skrattat !Med stina och adam ,mot david och allt folk :) Det gick faktist riktigt bra .Sen kom Filip och var med oss ett tag innan vi tog tåget till tierp sen bussen till Skärplingen .Och på vägen hem ringde vi och beställde pizza och kebab ,hur gott som helst ! Sen sskrev hon prov och jag städade hennes rum .Sen läste jag hennes gamla dagböcker och fyfan vad vi skrattade ! Herregud vilken kvinna ,varje ny sida betydde en ny kille :p 
Nu är chokladpuddingen klar och vi ska kolla på mirrors :) Här får ni ett av linnéas alla citat i dagboken .

Hejsan .
Hej mår du?
jag mår inge bra
kan du svara på en fråga?
kommer jag någonsin duga åt någon?
Allting känns så jävla jobbigt.
Hjälp mig snälla!
Annars tar jag livet av mej.
Jag gråter .Fan också
En sak är säker ,Jag älskar dej .... =(

                               
                           tur att hon mår lite bättre idag då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0