My once pleasant dreams

 så nu sitter jag och skriver engelska grej som är ligger sååååå mycket efter i.Japp ungefär två månader på mig att bli klar med boken men det ska nog gå :)

Jag har ju bestämt mig för att satsa på träningen och maten igen ,fast nu mer allvar på maten. Och det går sådär ,i skolan går det perfekt och rätt så bra hemma också ,men på helgerna i stan går det inte .Men det är bara och pina sig och det ska gå bra. Träningen ger resultat iallafallven fast jag inte går powerwalks längre och det är ju skitkul :) Ska lägga upp mått och sånt om några veckor så ska ni få se .

Så , jag belönade mig för engelskan att jag skulle få hinna skriva innan träningen om 40 minuter . Men nu måste jag fortsätta :)
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0