You think I'm blind but I got eyes to see

äh jag gör ett tappert försöka iallafall :)
idag var det en efterlängtad sovmorgon och sen så har vi lekt bort hela dagen med våra masker och sen prov sista timmen .

Nästa vecka så hoppas jag att jag orkar bättra på mig lite iallafall .Men när alla läxor är klara så borde jag ha tid att springa lite i spåret ,juste springa vare ja ,det kommer jag aldrig klara men vafan jag har ju fortfarande målet och tävlingen att tänka på . Usch det är så mycket som måste göras ,jag måste städa nere och uppe idag innan om 1 timme :P  för imorn tänker jag ut i spåret runt halv 5 när jag kommer hem så det blir stressigt innan filip kommer .Men men på nått sätt ska jag väl hinna .Nej måste börja städa nu så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0