better think twice

så nu borde jag egentligen börja med läxorna ,jag har 3 till imorgon och 1 till tisdag .
Åkte hem med 12 bussen ,käkade smoothie till lunch .Sen åka jag till sjukhuset och eftersom jag var där 45 minuter tidigare ,hade jag med mig datorn så jag kunde sitta i caféterian och börja med lite läxor .Sen knallade jag ner till sjukgymnastiken och sen in till Tove ,som för den delen är riktigt grym .Vi fixade ihop ett träningsprogram och så ska jag börja springa på mina powerwalks också ,ska bli kul o se hur det går . Målet ska ju springa i  1 mil så bäst att börja lätt .
Så planeringen för ikväll är klar ,
-Powerwalk
-Kommer hem ,spinning 3 km till sjukhuset
-Idol samtidigt som läxor
-Klar och redo för sängen ,måla naglarna samtidigt som heores eller criminal minds .
                           sen sover jag nog långt innan det är slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0