skolfotografering

japp idag gjorde vi det ,det blev hemskare än hemskt . bilderna kommer senare ikväll .
Jag vet att jag inte skrivit mycket om träning på ett tag men jag har inte gjort något på ett tag heller ,sist var core i söndags sen blev jag ju sjuk .Såg fram emot step up ikväll också men mamma är inte så taggad med sin förkylning så vi ska ta en powerwalk  runt halv 7 och så spinning ist .Så det är min kväll det ,mysigt va?

Justja provet ,det gick super tror jag .Jag kunder mer än vad jag trodde iallafall så :) Ska skriva klar lite på engelskan också innan vi drar ut också . 'Nu väntar jag på mat ,plättar mums ! Imorn ska jag shoppa efter skolan ,leta efter halsduk också så ,antagligen med min man så det blir mys .  som sagt bilderna kommer senare ikväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0