tisdag kväll

Skön skoldag faktist ,lekte i photoshop första lektionen och resten av dagen har vi filmat runt överallt :) ja det finns inte så mycket mer o säga om denna dag .

Det var ju som sagt ugly betty idag och nu kollar jag på desperata ,härligt med dom här myskvällarna :)
Kan garantera att det inte blev någon promenad imorse eller nu på kvällen ,det är för kallt helt enkelt .
Men imorn blir det lite läxor när jag kommer hem och runt halv 7 ska jag upp och jobba nån timme på ungdomsgården också ,sen så kommer malin hem imorn så ska hinna träffa henne också :) Skulle åkt till gävle och shoppat med nea men hon kunde inte fixa busskort så vi ska ta det nästa vecka istället .Jag känner att jag vill ha lite nytt i garderoben (a)
nej nu börjar desperata igen ,ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0