uppdatering ,

så nu är jag klar ,powerwalk 1h och sen spinningcykel i 3 km :)
Jag är så trött och less på det mesta förutom kärleken .Det är helt underbart nu! Om allt går som vi planerat nu (det brukar bli annorlunda) så kommer den 13 oktober bli en mycket mycket minnesfull dag :) Och i mars nånting åker vi till Kenya ,det kommer bli bäst!
Nu ligger jag och kollar på ugly betty och sen blir det att somna till the perfect man .

justja träningen också ,såhär tränade jag förra veckan.
mån- halvtimme powerwalk på morgonen innan frukost och sen 1 timme på kvällen
tis -halvtimme powerwalk på morgonen innan frukost och sen 1 timme på kvällen
ons -halvtimme powerwalk på morgonen innan frukost
tors-halvtimme powerwalk på morgonen innan frukost och sen 1 timme på kvällen
fre- halvtimme powerwalk på morgonen innan frukost och sen 1 timme innan alla kom till kräftskivan

skriver denna veckas på söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0