19.07

herregud så underbart det var o träna !Sprang mer än vanligt o sen lite extra hårt på maskinerna ,kommer nog kännas imorn när jag ska palla mig dit igen . Åkte med malin in till stan idag ,gick snabbt på stan tillsammans innan hon skulle till gränby och jag knallade vidare ,hittade två t-tröjor ,ett linne och mössa .Kommer beställa hem underkläderna ist ,utbudet var inte great idag .

Åt nyss god middag och F kom nyss upp med tv (mitt krav för att han ska få spela till 9) så jag ska nog gosa ner mig i soffan och vänta in honom ,kanske försöka locka in honom lite tidigare (A)

Kommentarer
Postat av: Indra - Veckans blogg

Hej! Kika gärna in hos mig och anmäl dig till veckans blogg!

2009-08-20 @ 19:41:48
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0