22 augusti

Igår var det en hel skoldag som gällde ,fixade lite med slutbetygen som förhoppningsvis kommer lösa sig .Åkte med hultan och alex på tåget till stan ,gick hem till filip och sen vidare till gymmet ,fyfan va underbart !Sen på kvällen myste vi bara och kollade på film ,jag skulle tippa på att jag sov lite också för jag vaknade av att filip försökte få mig till sängen ,han spelade och jag somnade om på rätt plats .

Imorse tog jag det bara lugnt innan jag drog till gymmet ,slog även mitt egna springrekord ,haha inte länge men det längsta i mitt liv iaf .Så nu har jag lite ömma ben och en grym träningsvärk i magen .Men det visar sig garanterat på vågen ,är bara några gram från första målvikten (y) men själva målet är ju att klara midnattsloppet egentligen så vikten spelar ingen roll längre men klart det är kul :) Sen jag kom hem har vi myst lite i soffan och jag har sovit lite ,nu väntar vi på maten som är klar om nån halvtimme .Ikväll hoppas jag på en bra film och lite mer mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0