fashion week day one

så nu är jag hemma i lägenheten :) Börjar med att berätta om gårdagen . Vid 7 åkte vi och köpte pizza i tierp sen när vi kom hem möttes jag av fredrik och therese och då skulle vi åka och tatuera mig :) Kastade i mig pizzan och gjorde mig klar och redo .När vi kliver ur bilen möts vi av big brother dennis (kom igen ni måste komma ihåg honom!) sen gick vi upp till studion och ritade upp hjärtat och fixade sen var det dags .Men jag hade förväntat mig mycket mer smärta ,det gjorde knappt ont ,eller inte skönt direkt heller men helt okej .





Det var nog det bästa jag gjort på länge och jag kommer inte tveka på att åka dit igen !
Dom får gärna rita över hela mig :)
Kan ju garantera att det inte kommer vara min sista tatuering !

Imorse kom morfar och hämtade mig kvart i 7 och 8 var jag på kontoret .Där var acn sönder så vi stressade lite över det under dagen ,slutade med att vi hade 7 fläktar där inne och det såg mer ut som om vi sålde fläktar än kläder men skönt blev det  ;p Sen var det orderlister som stod på min lista för dagen ,kommer kunna det i sömnen efter dom här dagarna .Nytt kontor får vi också i vår ,det är skitdåligt ,den underbara utsikten kommer försvinna ;( Aja kommer nog funka det också .Slutade runt 6 och  var hemma runt halv 8 ,gick ut och åt middag med morfar och kurt innan jag slog mig ner här i sängen .
Jag bör sova snart om jag ska orka dagen imorn också


imorn lovar jag mer bilder också

Kommentarer
Postat av: Martina

älskar din söta tatuering!

2009-08-12 @ 12:06:37
URL: http://martinalofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0