14 februari -alla hjärtans dag

Vi kom hem strax efter 8 igår och då kastade vi i oss middag  och sen gosade ner i sängen :) Vi kollade på let´s dance ( ingen orkade leta reda på kontrollen) och sen skulle F kolla på nån svartvit ,tydligen skitbra film och då somnade jag .Dagen började inte så bra med att jag inte hann äta frukost innan jag stack iväg till jobbet så jag fick världens huvudvärk ,på gränsen till migrän så jag försökte hålla god min på jobbet men efter 1 timme så gick det inte längre så jag sprang till toan och kräktes ;(  men sen gick allt över och jag kunde fortsätta hela dagen :) Så jag blev väldigt seg på tåget hem och huvudvärken kom smygande tillbaka på kvällningen .

Men idag då ,alla hjärtans dag :) F ligger uppe och sover fortfarande ,knäppte en gullig bild på hur våran säng såg ut när jag vaknade ,ni får se senare ikväll :P Jag har en lång massage inbokad idag av min man så det längtar jag till ,har fått så många knutar efter denna vecka .Sen blir det nog filmer och mys :)
Måste börja med frukosten som han ska få på sängen om 40 minuter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0