en väldigt tidig morgon

Igår kvart över 7 kom Åsa och hämtade oss ,lilleman sov i baksätet .När vi klev ut bilen och jag öppnade hans dörr så blev han skitglad ,skrattade och log hela vägen in :) Inne var det egentligen dags för att natta honom men det gick ju inte så glad och busig som han var :P så vi lekte lite och gosade och jagade varandra innan klockan blev kvar över 8 och vi ville kolla på tv så var han tvungen att sova .

Imorse vaknade jag halv 9 :( Måste sova mer innan kvällen annars kommer jag aldrig orka med bio och middag ikväll :)
Hoppas jag får med mig F till gränby idag också ,kanske även lilleman om det är rätt tid :)
Men som sagt ikväll ska vi gå på bio och sen äta middag ,Fs alla hjärtans dag present :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0