modeveckan dag 1

jag lever ,fast min kropp är så gott som död .Det bultar i hela kroppen ,satan så ont det gör :(
Men kul har det varit så oj oj oj :) Fast det började med att vårat tåg blev försenat och tillslut inställt ,frös gjorde vi ja .Men vi lyckades ta oss fram och mamma stannade med mig länge :) Det var lite stressigt i början innan man kom ihåg allt och kom igång .Efter klockan 5 så gick roliga Bosse och hämtade två nya kartonger med halsdukar till hösten som han tyckte jag skulle plocka upp innan jag lessnade på jobbet :P Men fort gick det och halv 7 satt jag och Agneta på bussen mot slussen ,orkade inte gå hem därifrån så jag tog t-banan .Och nu har jag varit hemma i 20 minuter ,ska ta en varma koppen och börja kolla på one tree hill :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0