stockholm dag 2

oj vilken lång dag !Var uppe halv 8 och kvart över knallade jag ner till slussen ,strax innan 9 var jag på jobbet ,väldigt opigg ,tog en kopp te och piggnade till :) Dagen har gått så fort och allting har fungerat perfekt ,riktigt skönt nu när man börjar få koll på allting .Halv 7 åkte jag hem och vid 7 gick jag,morfar och Kurt ner och åt middag på en krog ,soppa och vitlöksbröd :) Sen hem och duschade halv 9 och nu har jag precis smörjt in mig men min underbara body lotion som luktar piggelin :) mumma! Ska kolla på andra avenyn och sen sova tror jag ,jag är rätt så slut efter denna långa dag .

F är så gullig och skickar små söta meddelanden hela tiden :) Igår var han hos lilleman som fick och ropade "ia ia iaaaa" ,han är så söt och jag längtar tills jag får träffa skrutten <3
Men veckan går fort och snart är det fredag och jag och F har 28 månader och på lördagen är det alla hjärtans dag ,tror inte vi ska göra något spreciellt men jag är bara glad om jag får ligga hemma i sängen och bara ha honom i närheten :) lillkotten <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0