you got me twisted

söndagkväll och jag ligger i sängen och kollar på beck ,helt utslagen! Hostan är betydligt mycket värre men mornarna är värst .Vi har legat i sängen hela dagen och så delade vi på en kebabpizza innan jag åkte hem .
Hemma bytte jag bara om till träningskläder och sen åkte vi ,tänkte passa på att träna tills jag bara blir sjukare .Men i uppvärmningen pajade jag knät och fyfan så ont det gjorde ,men jag tog mig igenom passet :)

Imorn har jag sovmorgon och då kanske en promenad passar eller lite spinning ,om inte knät värker såklart men det tror jag inte . men nu ska jag kolla lite på tv och äta upp min apelsin så godnatt allihopa :)


baby var sjuk och ville inte ha middag så jag passade på att gotta mig med dippmat :)


min mysigaste lilla sjukling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0