6 januari

tiden går så fort ,redan i övermorgon så börjar skolan igen .Det har varit så skönt med lov men jag är rätt taggad på att komma tillbaka ,till nea och själva skolan iaf. Vi går ju i stort sätt 12 veckor och då med massa lov för V.15 är det påsklov och sen våran APU . jag längtar !

Igår kom min underbara man och överraskade mig ,först så kom han enligt mig en halvtimme tidigare och sen så hade han julklapp med sig ,jag som trodde jag aldrig skulle få den :) Vi myste hela kvällen och knäppte sjuka bilder ,några kan visas upp här senare idag .Sen gjorde vi iordning smoothies och fruktsallad ,så himla gott !
Jag gick ut med mamma igår på promenad ,vi skulle bara gå en snabbis men kom hem 1½ timme senare efter stopp hos min bror och farmor bjöd på fika .Och då hade jag ingen tid till att skiva novellanalysen eller göra mig snygg för Filip. Men men han klagade inte så mycket sen efter ett tag :)

Igår ökade mina läsare rejält och det är ju kul ,och som ett sent nyårslöfte lovar jag mer bilder här på bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vad gott med smoothie! :)

2009-01-06 @ 14:14:19
URL: http://jacqueline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0