8 januari

första skoldagen över ,hela dagen är över .Skolan fullständigt sög efter att nea åkt hem ,jätte kul jo .Åkte till Valbo med mamma men hittade ingenting .Och som plåster på såren fick jag välja mat och nu den senaste tiden har jag haft en bild i huvudet ,tonfisk blandat med pasta och advokado ,och jag har aldrig i mitt liv ätit tonfisk jag har aldrig vågat .Men men vi köpte tillbehören och fan (!) så gott det blev !Vi använde tonfisk i tomatsås liknande och det är då inte sista gången jag äter detta :)

Och sen tränade vi idag också ,gud så underbart !Jag älskar det verkligen och har saknat det .Trodde jag aldrig skulle orka med ett helt pass men oja jag klarade det och jag gjorde det bra !Kanske har jag fått bättre kondis och kan snart börja springa :)  aja underbart var det iallafall !

Nu ska jag bara skriva en lista över saker jag måste ha med mig imorn till baby och sen ska jag sova ,jag är skittrött och vill verkligen sova tidigt inatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0