drömmar och mål

jag har rätt många mål och saker jag ska göra i framtiden ,tillomed inom 1 år (är planen) .
I slutet av april så åker vi nog till Turkiet igen ,jag hoppas hoppas hoppas !Och då betyder det att jag måste snappa upp tränigen ännu mer och snabbare ,ska sätta igång med springningen snart bara jag mår bättre :) Sen i sommar ska jag sola i massor och förhoppningsvis jobba något för att kunna nå nästa mål .Och det blir antingen nu i höst eller nästa vår eller höst ,då ska jag göra bröstförstorning .Jag har aldrig haft stora bröst ,knappt några alls men nu med träningen har dom små tillomed lyckats försvinna ännu mer . F har sagt att han betalar ena bröstet och då är det bara upp till mig o skapa ihop 20 000. Det är någonting jag verkligen vill och som jag ska göra nån gång !

Men först ska jag ge mig fan på träningen och sen alla underbara saker nu i sommar ,förlovning,födelsedagar,bebis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer väl inte förstora de så där jätte mycket så att de syns hur tydlgt som helst?

2009-01-26 @ 15:55:41
Postat av: sofia

herregud nej!Men det ska synas med inte så att alla ser att dom är fejk ,vänner o så kommer ju märka men inte andra :)

2009-01-26 @ 19:02:17
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer inte få göra de förrän du är 22 o brösten har växt klart

2009-01-27 @ 17:58:11
Postat av: sofia

man måste vara 18 och jag kan garantera att dom är helt färdiga

2009-01-27 @ 19:39:26
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0