13 juni

tror vi räknade att det är 32 månader idag också .Grillningen ikväll blev avbokad så vi får passa på att mysa rejält :)
Just nu ligger han fortfarande i sängen så jag har runt 2-3 timmar på mig att göra vad jag vill ,synd att det regnar annars hade jag dragit ut på en lång lång powerwalk .Tog i alla fall det första steget i torsdags och bokade träning på måndag ,sen är det bara o köra :)

Igår jobbade jag ju också ,vi gick och kollade på skolans avslutning o så vi hade ju bara sammanlagt 14 barn och från 3 var det bara 6 kvar så mitt pass var väldigt lätt :p Jag tvivlar på att det kommer sluta regna så vi blir nog inne hela dagen och kollar på skitprogram på tvn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0