15 juni

mår lite bättre idag så jag knallade till gymmet ,gick jättebra men han ville ta det lugnt med tanke på att jag låg deckad hela dagen igår så vi ska ta det hårdare på måndag och på onsdag ska jag dit själv .Lär blir kanon!
Kom hem och kollade på film med F ,eller jag sov och han kollade .Efteråt spårade vi ut lite lätt och började dansa och sjunga till death metal typ .Sen åkte jag hem till mamma så hon kan ta hand om mig lite extra nu så jag blir frisk ,måste hitta nått att kolla på ikväll och sen nånting sött att äta (man får när man är sjuk)

Inte för att erkänna att F kan ha rätt ibland så är spotify jordens underverk !


sötnosen

mitt sönder nysta öga ,mitt ansikte har fallit sönder under min sjukhet ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0